Have you ever been this broke? | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Friday, 16 June 2017

Have you ever been this broke?

Lol...

37 comments:

Love.Eating.Pussy said...

Darm...Poverty na bastard,imagine this kind of thinking

Eddy Ogbunambala said...

Hahahahaha

AMIJEZ said...

Ahahhahaha,poverty na bastard.

Paul Matthew said...

80% of Nigerians are in this situation ryte now

RareSpecie Z said...

Lol.

NAFISAT ABDULWAHAB said...

Lol..

OSINANL said...

NA WAOH!

Agbomen said...

Lol, nonsense!

Faith Ogaga's (SIM-MATES ACCESSORIES) said...

Hahahahahahaaaa

Cornelius Chukwu said...

Remember,when you think that all hope is lost a little ray of light comes from somewhere. On quote.

Anonymous said...

Jahahaha. It's well. God punish poverty

jabar damilola said...

Lmfao ha ha ha ha ha

chinelo okafor said...

Desperate Measure!! Lol...

samuel Ezebuchi said...

Chai! Too bad

Udolisa Ugochukwu said...

Yessss oh the way am broke now fit make me go carry gun robbed sef....can't bear d hunger and brokeness anymore....nobody wants to help what a life...brokenesses

Anonymous said...

Mehn dats my Condition for now

ahabike daniel said...

Life

Idris Abdulrahman said...

Paul Mathew. Very true.. May God help us..

Vivian Reginalds said...

CHAI
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

princess A(READ PEOPLE NOT MEDIA) said...

So funny

Tinuola said...

Your statistic is very wrong. Stop making people see Nigeria a bad way.

Anonymous said...

That's the kind of brokenness catching me and my family now......smh....God abeg..

Sterling Archer said...

Hehehehe...

Anonymous said...

Is dis nt kunle afolayan's younger broda?I 4got his name.

jamila shaibu said...

Yes Aunty linda...I'm in that situation right now!

Anonymous said...

He is not lying dat is d simple truth

Anonymous said...

LMAO! THIS IS A SCIENTIFICALLY PROVEN TECHNIQUE OF HOW TO KNOW IF A WOMAN IS A WHORE JUST BY TALKING WITH HER A FEW MINUTES

ndyyy5 said...

Thought I am the only one in this situation right now. May God help us. Owu Sa ghi-iga marife.

Anonymous said...

People to rob are broke

Anonymous said...

Join the olowogbogboro movement

Lawrence Lawwizzy said...

Dog meat Afolayan.

Vivienne B said...

Ain't that Gabriel Afolayan in the photo?

Vivienne B said...

Ain't that Gabriel Afolayan in the photo?

Anonymous said...

Exactly....... The bitter truth.May God help us

Sirgreen Stanley said...

People are out here claiming to be broke, but have money for mb to always be online and comment on LIB...haha haha haha haha...even a broke crack head will always find money to buy weed

Vivienne B said...

Poverty is rife in Nigeria

Vivienne B said...

Gabriel Afolayon?

Recent Posts