Young girl recreates Rihanna's 2017 Met Gala look and she nailed it | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Friday, 5 May 2017

Young girl recreates Rihanna's 2017 Met Gala look and she nailed it

The little angel recreated Rihanna's 2017 Met Gala Comme des Garçons dress, a pair of red DSquared strappy knee-high sandals and having a resemblance to the singer. She absolutely nailed it. What y'all think??

12 comments:

Efe said...

she looks like a miniature flower just like rihanna looks like a flower in that crazy costume.
click here for penis enlargement

mee link said...

Wow

NaijaDeltaBabe said...

Lol


... Merited happiness

eunymz said...

Yah she did

Agbomen said...

Na waoh oo!!😂😂😂. Enough already, make una live Rihanna nah.

Nnenne George said...

She's cuteness overload..

Anonymous said...

Ekpe masquerade in the making. Na so me see am-oh. NMTA

Anonymous said...

Yep, she nailed it.

Anonymous said...

Enter your comment... she is all shades of cute

Jon Colinas said...

I thought the adorable little angel is Rhiana at that age. What a mark resemblance?

Uchechi Ndunaka said...

She nailed it... Striking resemblance.

Amara Chuks said...

Yeah,that's true

Recent Posts