Check out this pre-wedding photo taken inside a toilet | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LIS

Wednesday, 11 January 2017

Check out this pre-wedding photo taken inside a toilet

This couple took their pre-wedding photos to another level. In one of the photos,  they posed inside a toilet with the man acting like he was taking a dump while his wife looked on covering her nose. See more of their photos below.
 


 

39 comments:

livingstone chibuike said...

lol ..

Fortunatus Ifenna said...

Hehe.. Earn extra cash! Get amazing soccer prediction tips for Saturday 14th January 2016 @ www.fortunatusblog.com  

Anonymous said...

geez

Anonymous said...

Ndi anuofia

edDREAMZ said...

a.k.a EDWIN CHINEDU AZUBUKO said...
.
There is nothing sexy here at all.... Rubbish...
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

freeborn bamislam suani ahmad zinalima said...

End time pre wedding photos! WHY DId SHE put her hand on her NOSE HUH? I thought his ur atm huh? U for open ur mouth an noise na,so ur love no reach their huh? RUBBISH PRE WEDDING PHOTOS. Tomorrow na love tomorrow na fight on social media next tomorrow na break up FREEBORN HISS ONLY IF ALL THESE TRASH WE CALL PRE WEDDING DEY SAVE MARRIAGES MANY WOULD HAVE NOT DIVORCE TODAY. freeborn hiss again. Kwontinue.


















#sad indeed

Carina K Jacob said...

Good for them.
Her knuckles reminds me of Bobrisky.

Sql 9ja said...

Alibaba Premium logins and Wire logins, PDF Silent Exploits, Email Blasting, Fresh Leads and Bank Logins visit my page
http://sql9ja.blogspot.com.ng/?view=flipcard

Anonymous said...

I need a gentle, financial OK and generous man from 55years upwards to have a profitable relationship with. I'm 29, 5ft 8 inches tall, light skin, plumpy and fun to be with. More you will get to know about me my email okoyekaren@gmail.com. Pls only a serious matured man.

helen francis said...

See her ass, ha ha

Anonymous said...

***Mtcheeeeew....Nt interesting. Nofin special.

NaijaDeltaBabe said...

But must Nigerians copy? Jesus!


...merited happiness

Sunday Adewale said...

Hmmmm.......ATM indeed

Anonymous said...

Typical of an Igbo girl...you people are shameless. See how you are advertising yourself.

enoch ebere said...

Taking a dump with his pants On?lame conceptπŸ™„.

Anonymous said...

Why you drinking panadol on top person headache. Stupid boy if you don't meet what she wants why not pass.

Juliet Iwuno said...

I have seen did somewhere. Linda take note!

Stella Miller said...

WEFA(WE FUND AFRICA) is here😱☺😎....an online peer to peer donation.


HERE'S A BREAKDOWN OF WEFA


GRADE 1
U donate #8,000 to ur assigned upline who will then approve u fr this level..d system will then provide u wit 5ppl to pay u #8,000 each makin #40,000 in grade 1

GRADE 2
U donate #16,000 to ur assigned upline who will den approve u fr this level..once u r approved u will be paid #16,000 each to ur account frm 25ppl under ur 5downlines.. Making #400,000

GRADE 3
U donate #32,000 nd u will be approved to become a grade 3 member..once u r approved u will be paid #32,000 frm 125 downlines under ur 25 downlines under ur direct 5downlines...all d 125pl will pay u #32,000 to ur acc.


GRADE 4
U donate #48,000 to become a grade 4 member and receive #48,000 frm ur 625downlines making #30million.

SUMMARY
Grade1
Donate: #8,000
Get:#40,000

Grade 2
Donate:#16,000
Get:#400,000

Grade 3
Donate: #32,000
Get: #4,000,000

Grade 4
Donate:#48,000
Get:30million☺πŸ˜€πŸ˜Ž

πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡

www.wefundafrica.club/signup.php?aff=07061520772

For serious minded people only


The most beautiful🌺🌺 thing abt this platform
Is that u get ur earnings within 48hrs of being paired 😱😱and u dnt ve to worry abt downlines πŸ˜€πŸ€‘...what r u waiting for...chat me up privately on watsapp or call:
07061520772


Hurry!!πŸƒ‍♀πŸƒ‍♀πŸƒπŸΌπŸƒπŸΌπŸ’¨ before the group chat gets filled up and take ur spot.
Money waits for no manπŸ’°πŸ’°πŸ’°


U don't wanna miss outπŸ‘πŸ€‘πŸ‘

Anonymous said...

One of d worst. Pre-wedg pix v seen. So far

daniela desmond said...

Lmao...the last pic was kinda funny tho

daniel ubong said...

It's doesn't make no sense abeg.

make money online said...

play trivia games

Edem victor said...

Lol orishirishi

#iShoot #iEdit

happybliss said...

They're both too old for this. Just made a mockery of themselves.

Vivian Reginalds said...

copy cats
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

Anonymous said...

She copied the rude fayoses cousin that got married last year. The shamibaz or whatever she calls herself is full of herself. I don't know why this one is copying ohh, simplicity and not trying to do what others do makes u stand out.

Joyous babe,Linda ikeji first cousin said...

Me no feel am at all.

Ade Olasengbe said...

Hmmm

Anonymous said...

Go and hug transformer you will feel better

Oghenetega said...

He ain't taking no dump joor....
Funny couple thou.
Live is a beautiful thing..

blog tourist said...

If u wanna do something,do it well

Chuks Bruno said...

Your problem is spiritual

Anonymous said...

And she is ugly too.

Anonymous said...

Your face reminds me of Babroski

imoudu ojehiru said...

You need to get a brain check, m'fuka

anonymous said...

Madam,I'm sure this bobrisky u talked about will be finner than this ur over white ogbanje face.and I don't want to kill urself over this wonderful couple that does not even know u exist.stop taking pandol over other people's head ache as u v bn told.and@d couple, enjoy ur wedding o.don't b distracted by this ppl that are idle.lol...family bobrisky...alainise

anonymous said...

Madam,I'm sure this bobrisky u talked about will be finner than this ur over white ogbanje face.and I don't want to kill urself over this wonderful couple that does not even know u exist.stop taking pandol over other people's head ache as u v bn told.and@d couple, enjoy ur wedding o.don't b distracted by this ppl that are idle.lol...family bobrisky...alainise

JOYCHY said...

First, second and last pics are so annoying. Dis is so stale, ATM? COOK? Really?? At this time and age & u guys are too big for these kinds of shoots. Leave it for people in the age bracket of 18-25.

Anonymous said...

No bi small tink my brother

Recent Posts