LIS

Thursday, 13 October 2016

US based Nigerian lady gets into trouble with the police after her white flatmate tastes her cooked pepper soup & reacts to the spices

A US Nigerian Lady took to her twitter handle to reveal how she got into slight trouble after her white flatmate who insisted on tasting her cooked pepper soup, reacted to the spices. Not only was he taken to the hospital but the police had to get involved as the Nurse regarded it as a case of food poisoning. See more tweets as you continue.









48 comments:

King Maker said...

Lols

livingstone chibuike said...

Did she force her to taste it?

Juliet Iwuno said...

Hehehe! Linda take note!

Anonymous said...

Lmao


Oyinbo find trouble for himself



Meenah_wakil on Instagramm

kunta said...

Lmao....y u sef no warn am before u give am taste..
Pepper soup don land u for wahala...lmao

Chisimdi Daniel Udeh said...

I pity him. Make he try for Galadima next time for spice. For his mind he can handle spice. Now he knows say spice pass spice. Gerrarahere mehn.

Amos Mohammed said...

You done learn na.life na lesson.

Saphire Muna said...

Hahahahahahah shuuuuuuuu I don't know what to say.... So funny














............. Liber maniac..........

Eleojo Blessing said...

Lolz...oyinbos and their wahala

salihu newssheller said...

Which tribe is she?

Uju Phil said...

Can you imagine! Shouldn't the longer throat blame herself? #Rubbish

OSINANL said...

IS A LIE JOOR

Bonita Bislam said...

Hahahahahahahahaha I swear that's why I don't offer my concoction to any of my neighbors. Eat alone, die alone things

Eddy Ogbunambala said...

Hian wahala

Olubaba said...

Like play like play am bout to collapse here just because I dey laugh

Pinks said...

The nurse over reacted. That's not the procedure to deal with suspended food poisoning. It's for the doctor to inform the FDA if he suspects food poisoning not the nurse nor police.

oche isaac said...

some are just wrong place at the wrong time

oche isaac said...

that's is omeme

Alloy Chikezie said...

Lol. That woman must be a Yoruba woman, they seem to like pepper a lot.

Your comment will be visible after approval.

Vivian Reginalds said...

haha chai
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

Chizzy Liz said...

**************************ha ha ha ha ha ha ha ha inukwanum Okoro **********nkea wu typical definition of onye ekoteghe ogodo ya ekotere ya

Chizzy Liz said...

**************************ha ha ha ha ha ha ha ha inukwanum Okoro **********nkea wu typical definition of onye ekoteghe ogodo ya ekotere ya

Anonymous said...

I no dey follow white people laugh!

BONARIO NNAGS said...

Lol sounds funny tho.



. ~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

evy claret said...

Lmao

Eva Da Diva...

juliette ekene said...

Okay o! Na who no know oyibo ppl with their wahala! Careful is the watch word..

Ebuka Umeh said...

Lmao... Oyinbo people sef.... Na wetin longer throat dy cause

lovina ikpeme said...

Did you force the soup down her throat?

Olotu Fidelis said...

Lol

Nseabasi Ekpo said...

gluttons should know that somethings or food are better observed than eaten or touch

Anonymous said...

Hv had a similar experience with my Oyibo girlfriend. The people can get long throat, no be small.

christie benjamin said...

Lol. Na wao!

Jflick Photography said...

this is f---ing hilarious

Emmy Igwe said...

Sorry dear...U should know they are Oyibo pepper...Meaning no pepper

DacDuchess said...

Hahahahahahahahahahahahaha...just can't stop laughing sha. Na who send dat ya flatmate message? Na wa o😂😂😂😂😂😂

Oluwasegun Akinbamowo said...

It's true. Africans put all of their wickedness in their pepper soup

Odibe Blessing said...

Hahahahahahaha you go fear nah,his stomach can't bear it bcus it's too soft,our tommy don master hard food,for example our fufu nah

Anonymous said...

Lmao! So funny! Is it the Beaumont hospital in MI?

Anonymous said...

Atenuje lopa oo, na hin mouth kill am

APPLELIPX said...

Hahagaha
Lmfao
The humor in all of this is just too much
You know how white people can b adventurous even its nt necessary

Anonymous said...

Tinuke

Anonymous said...

Laughter will kill me ooh! Long throat oyibo want to put someone in trouble. You see why I don't allow my son share any food with our long throat neighbour, Scot? He keeps saying"your mom is mean" I don't care. I no ready for question and answer section jare. Hei! My sister sorry dearie haha haha

JOYCHY said...

Longer throat Onyinbo.....See him head!! Leave peppersoup, leave peppersoup u no gree, now u don put person for trouble!!! Girlly abi u sef pack all the pepper put for the soup. LOL. DAt guy will neva taste anyfin in ur house again!!! Hahaha

Anonymous said...

Looool ! Linda this is good fo this reccession, make person laugh small

Anonymous said...

Idiot!..we all know u don't know how to cook

Yusuf Dimas said...

Funny! Common pepper soup Oyinbo stomach no fit handle!

sholetoga said...

So so funny......Oyibo next time be careful with Nigeria food

Okwuchukwu Okafor said...

This story is funny...dah guy will nvr forget d day he ate nigerian pepper soup...😂😂😂

Recent Posts