LIS

Friday, 7 October 2016

Maje Ayida's babymama shares cute photos of their son micah

Anita Solomon who is Maje Ayida's babymama, shared these photos of their son, Micah. He is such a cute boy...Another photo after the cut...

43 comments:

BONARIO NNAGS said...

The baby is so cute.



. ~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Anonymous said...

Which man will leave a fertile homely woman for d one that has over bleached her skin and a public dog?? Pls ans!

Anonymous said...

Very cute baby... May Gods protection and Favour be upon him forever IJN

Odibe Blessing said...

Awwwwww so cute,looks like the mama

Eddy Ogbunambala said...

Cute boy

Yetunde Maxy said...

Toke you see your life all the twerking & all where has it reached you!!! A wife material is different from the one who can't even be real your living a fake life this right here is reality CHECKED

Y.F.C. Omrex said...

Fine Lil boy.

rhodajc said...

Hmm, i can see why this guy die here!

rhodajc said...

she's beautiful and natural, i wont lie

Precious Anya said...

Y doesn't the maje post his baby's picture Kwanu

Ike E said...

Please stop insulting Toke, the Goat/spoilt brat cheated on his wife!, that dose not mean its ok. the baby is very cute. the mom should hide her face.

Africans !!! she was f@#$ing a married man read your bible guys.

Don't really like Toke but i had to defend this.

Cheers

Anonymous said...

Please stop insulting Toke, the Goat/spoilt brat cheated on his wife!, that dose not mean its ok. the baby is very cute. the mom should hide her face.

Africans !!! she was f@#$ing a married man read your bible guys.

Don't really like Toke but i had to defend this.

Cheers

dee boi said...

Fine boy is all I see... dee

Anonymous said...

So why has he not married d fertile homeland?

NaijaDeltaBabe said...

I cconcur


...merited happiness

Genevieve Okoroigbo said...

Cute boy.







says, Genevieve.

Nma Akanno said...

You're such a sad bitch! So someone that got pregnant for another woman's husband is a real wife material Abi? What's up with your own life? Am sure you got everything working for you before coming out here to blab your mouth out. Biko receive some sense.

Uju Phil said...

Awww...cute Angel,xo

Anonymous said...

Because u have mocked an 'infertile' woman may ur sons and daughters be infertile In and be disgraced in their homes in Jesus name.

Chizzy Liz said...

******************************Cutie *********bur no take after ur Papa and mama inugwo ???????

Chizzy Liz said...

******************************Cutie *********bur no take after ur Papa and mama inugwo ???????

OSINANL said...

CUTE BOY

RareSpecie Z said...

Beautiful.
Apologies 2 Ms Makinwa tho.

sugarr said...

Lol..so true

Anonymous said...

God will repay anyone mocking or insulting Toke

Vivian Reginalds said...

fine boy
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

Anonymous said...

Toke @annon 8:21, why the curse and bitterness? And you think God will listen to you cursing another of his child? Abeg carry your bitterness go front.

Yetunde Maxy said...

Can't you see ur fake too fake wig, fake eye lashes, fake everything lol.... Duh

soul child said...

You people mocking Toke are supporting evil. Without putting any blame on this cute baby, but his parents committed adultery and abomination in the eyes of God.

Black is black and can never be white.

Anonymous said...

At 8:21 u just called urself or Toke barren!!!! English sha....

Anonymous said...

Nma define a husband! A man rejected u many times, stood u up in d alter and u finally used jazz to mk him say marry me, not in church o, but some arranged pls. Is that called a husband biko? May God give u that type IJN

Anonymous said...

This is wrong. The baby mama is a home breaker. May her joy be tampered with too. The Bible says d wicked will never go unpurnished. Toke seek d face of God! Its not over yet!!.

PeACe said...

How did you know if Maje wasn't cheating on this beautiful woman with Tone? answer

evy claret said...

Whether you like Toke or not, it does not justify this lady's action

Eva Da Diva...

Whitney Welbeck said...

Promoting Adultery on your blog.....some girls will now be eager to do this cos they'll know they're gonna get featured on LIB and get cheap audience. SMH

Anonymous said...

Overcuteness loaded. This boy is sooooooooooooooo cute.
Mwaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Toke will soon publish and epistle to talk about life.

chinelo okafor said...

Awwwwwww! Cute Baby and Pretty Mama, No Wonder...

chosengospel said...

That baby is cute chai,looks like his mama.

chosengospel said...

Nigerians can curse, na waooh, when will we get civilized?

Anonymous said...

Leave Linda out of this, she's a blogger looking for traffic. Don't you see when she posts Toke's pictures and call her stunning etc.

Mayreeh M said...

Babymama and she is happy.... Mtcheeeew

Mayreeh M said...

That curse wasn't necessary. Sometimes u leave God to fight.

Whitney Welbeck said...

At least Karma doesn't know "traffic". Bad is bad, Good is good

Recent Posts