Zenith Bank

I-Naira

The MarketPlace

Mansard

Monday, February 8, 2016

Gigi Hadid poses completely nude for Vogue Paris...

Vogue Paris just released the double March covers featuring top, model Gigi Hadid. While she is clothed in one, she is...according to her "wearing mostly Chanel N0 5". The Victoria's Secret model shares the secrets to the body that is making headlines around the globe. It is the California girl's first cover for the fashion bible. "What an honour and dream come true it is to be on the cover of French Vogue. Thank you so much" she wrote.


51 comments:

odusbaby nnunu said...

That's what am talking bout

odusbaby nnunu said...

She's paid for it, she's not one of these lazy Nigerians who poses naked In vain, fools

OMIDAN ABBY said...

Nudity now the order of the day..
Seems normal now huh?
It is well.. even in d well

STERN said...

Completely nude and shes hiding nipples and vagina? mtsheew

Richmond Ichemati said...

Madness!










#commonsense

BeBe Carter said...

Na nakedness dey reign nw aby,abeg NEXT.

Habibat Idris said...



she grabs someone else' boyfriend's dick in the club & suck (18+Video)

michael George (the Fulani Prince) said...

Gigi hadidick.... u no see as her name be. Showing the world ur flat assets naked. Whats she even covering them books for. Smh

Anonymous said...

Crazy.. Big Ladies dances Naked in Public Eye all in the name of tradition and festive (please be 18+)

Charles Okafor said...

Seen..











Enugu's second shoe designer

Point And Kill said...

Mtchewwww..

Psalmuelle aka Samstone. said...

Nudity is in thing now. *Smh*.

#LIB ADDICT#

Town Crier 247 said...

you need to see this sextape btw 2 ikorodu sec. Schl students on schl premises

Juliet Iwuno said...

Mcheeeeeeeew! Every celebrity now wants to pose nude. Linda take note!

LADY B said...

Ride on girl! It's ur body! *eats popcorn*

Adejoke fasasi said...

Oga ooo


#Hajia Mufliat

Brenda Mohammed said...

Skeleton! Not appealing

Jade said...

Linda ikeji, you lied! She's not completely nude, she's wearing makeup and a pair of shoes!!! Hehe

Anonymous said...

See double standard.if Kendall did this, Linda and co won't let us breathe.

joshua anyanwu said...

Dis people an naked picure self

Anonymous said...

Pls I don't need crowd here pls, just gerroutta here

Anonymous said...

Nudity has completely taken over,


This seem Crazy! Big Ladies dances Naked in Public Eye all in the name of tradition

Anonymous said...

Nipples and pussy not vagina, learn pls learn and stop being a Jew every season

linda's bestie said...

Nudity everywhere.it's well oooooo

dj banti said...

Okk

Psalmmy Dharray said...

Waiting for aunty linda's nude

chinonso iheanacho said...

Lol. Watching and observing..... @iam MR_Successful and i believe in destiny

mukwiseent said...

If it's not making money its not making sense����


Also visit http://mukwiseblog.com for latest music updat

christie benjamin said...

What can i say except i'll always love ha, Cara, and Kendall.

helen francis said...

She looks funny.

Andy sneh said...

Will dis reduce electricity tariffs? If no, next pls

Eddy Ogbunambala said...

Mtcheww

tosisochukwu said...

O lord have mercy


















































!brightosman aka fake phyno .#gerarahere

Uche Anaekwe said...

Enter your comment... it's her job and she is paid well for it unlike others!!! Love her

Omakoji Agahiu said...

This is a serious matter

Ogbukwa Blessing said...

No more clothes in the name of fashion

Linda's daughter aka Nwa Linda said...

Hmm eat some meat

rozy solomon said...

Oya na

EMINENT said...

Enter your comment...SPONSORED BY LUST

Mogbo Tobenna said...

nudity has taken over ooo.tobenna

chioma jacinta said...

* it's well*

Anonymous said...

I wonder oh. Linda take note.

ochu said...

Call it nipples, pussy cat or whatever Linda should learn to be showing us the Koko.

Adaobilinda her sexcellency said...

Nudity everywhere u go

Owakah I said...

I wonder too

Ifechukwu Chioke said...

Nudity brings in the crowd. More Instagram followers for you shaa

owakah (A.K.A. Innosometin) said...

NUDITY EVERY WHERE

Ifechukwu Chioke said...

Linda is not running a porn site. More Instagram followers for you

Perpetual Eli said...

Ha body is very beautiful but its 2 be covered

Ambrose Iwerumoh said...

Hmm

daniela desmond said...

Lol...nudity sells