Monday, January 25, 2016

Nigerian twitter come for Blackface for accusing 2face of stealing his song

This morning, former Plantashun Boys member Blackface accused his former band-mate 2face of stealing his song, Let Somebody Love You, and threatening to go to court. Well, some Nigerians on twitter find the whole thing hilarious & are making fun of Blackface. See more tweets after the cut..
 

131 comments:

Ada Ada said...

Blackface deserves it...

Ada Ada said...

He should be useful to himself and stop taking weed

golda awosika said...

I eas expecting the reaction.







#*karlishah*

kelvin andre said...

He has no work.

gossip girl said...

foolish nigerians....always taking sides,bias fools

kelvin andre said...

Attention Seeker

Y.F.C. Omrex said...

Observed, knack am wella, with all humility and honesty I have feelings for Linda Ikeji and would sincerely wish to meet her in person this year as part of my resolution.

Adaobilinda her sexcellency said...

Lol

Ndubisi Tochukwu said...

blackface used to be a good artist back then. he has really lost the vibes bcos he goes around hating on 2baba esp ( one who is favoured by God and man). he (blackface) needs to retrace his steps and find a way to get back on track.

Stella said...

You need to see Imo socialite, Evelyn's leaked sex filmhere

OSINANL said...

Oloshi... na every time dem dey steal your song

Nduka Benneth said...

just passing by...
Izuben D gentle

Iphie Abraham said...

Na wa o. Who we go believe? 2baba can't steal his song joor













LIB ADDICT#just passing#

Stella said...

You need to see Imo socialite, Evelyn's leaked sex filmhere

TIF said...

Nigerians are wicked u guys want blackface to commit suicide..."lol

Uju Phil said...

Oh... Black Face oya reap what you have stupidly sown...! Serves ya right, next time you cut your clothes according to your cloth.

YOUNGBUHARI said...

Tales of a Failed Frustrated Singer.. Remain there

otee elizabeth said...

Ok

JAYZSBOSS said...

Oh Twitter.. Chill Abeg

Charles Okafor said...

Lol.. Hilarious













Enugu's second shoe designer

igwe Adaobi said...

Eya!
You people should pity blackface now, can't you people just spare him 5minutes of fame, when last was he remembered? Blackface I have noticed you're still alive, can we move to another drama pls?

Nwariaku Munachi said...

Lol, this dude should release a good track.

Juuju said...

It's not fair! Kai!! Nigerians Hav no chill!

Victor Adiude said...

Thesame ppl u r suppose to beg for a collabo to enable u blow r same ppl u r calling tiff. Be wise bro

Gift Adene said...

hiann make dem leave am abeg!.. he might be saying the truth!

pls visit my Blog AdeneGift's Blog

pholla_b said...

I can bet he wants to use vic o's style as a comeback SMH.

AQO said...

Lol. Smh for Blackface.






Jesus is Lord.

whitefalcon said...

I trust my 2baba. He ain't even gonna read this, let alone reply this schizophrenia @blackface. 2baba is way too mature for this trash.
Blackface is just a bad workman quarreling with his tools.

Eberechi Maryann said...

ROTFL!!! LMAO!! LOL!!!
Nigerians no get chill jare!!!!!

uche ekwulugo said...

Lol nothing wey hunger no go cause



AJ MAIN BOY...

pholla_b said...

I can bet he wants to use vic o's style as a comeback

Juliet Godwin said...

Huh!

Asoge Olukemi said...

If no be Diss wetin him dey think before?

Mz_Fowoshere said...

ori gbogbo yin ti yi

Anon said...

Lol...

fabian eze said...

blackface's career is dead abeg...nobody remember him.


#XENO-FABIAN

Angel Makiz said...

looking for cheap popularity...angelmakiz@yahoo.com

chidi akachukwu said...

This years social media drama is back to back...Believe

OSINANL said...

Hmmmm. Lai Muhammed and his song track. "blame it on GEJ". Infact, eight months gone still singing the same song... Lasa fever,"blame it on GEJ", dollar now 308,"blame it on GEJ", missing budget,"blame it on GEJ", bank customers to pay N50 duty stamp,"blame it on GEJ", boko haram still on rampage despite december deadline,"blame it on GEJ", epileptic power supply going worst,"blame it on GEJ", youths yet to recieve 5k,"blame it on GEJ", apapa oshodi express road now dead trap,"blame it on GEJ", prices of food in the market sky-rocketing,"blame it on GEJ", eight months gone nothing to show for it, "blame it on GEJ".

Pesin Pikin said...

I knew twas gonna come to this cuz he's calling Baba out now that he cant bear the success anymore...2Baba has skyrocketted far ahead of him and somehow he feels less of an artiste

Adenike Bamigboye said...

Hahahahaha very funny,is true oo,he will soon come for Vic ooo

Debbie Chelsea said...

Na wa....Blackface don't waste your money pls

NaijaDeltaBabe said...

I just weak o. Even if 2baba decides not to release songs anymore, him n his generation can't starve


...merited happiness

Valentine N Egbuna said...

Blackface is still wallowing in grieve of his inability to land a successful career in de music industry, as a result of that he ends up finding whom to lay blames and probably transfer his aggression over to. Who else if not the big names in de industry. U can't really blame him

I'm out ***CATCH ME IF U CAN***

Juliet Iwuno said...

In the end we go know the truth. Linda take note!

Valentine N Egbuna said...

I'm out ***CATCH ME IF U CAN***

Anonymous Personified said...

Chai! People gat no chill.

Quinn steve said...

He should go and look for who stole his song

Anonymous said...

do let me know when they have settled their fight. mtchew... looks like beefing will be plenty this year.

if you would like to learn how to completely reverse diabetes naturally without
any form of side effect whatsoever,
Click Here To Watch This
Video Now

Oshios Baba said...

Block head blackface , no level !!!!

azeez adeola said...

Enter your comment...
Diz guy is a joker.

okiche vincent said...

Black face with all due respect. Go to the studio and record new music instead of wasting time on unnecessary beef

portable said...

Enter your comment...lol dis year na beefin year o

Anonymous said...

LOL...THAT ADELE PART KILLED IT MEHN

eddie good said...

black fade go rest, stop dis quotidian stentorian ululation occasioned by abyssopalegic vandetta. hmmmm iyakake o

Amos Mohammed said...

Ohh what a pity he should have kept to him self .people are just making a laff out of him.

Twakky said...

So Hilarious, trying to stage a comback wit dis cheap popularity, ur advisers didn't advise u well.

DBANJ CRUSH said...

Rubbish







LINDA NOTIFY DBANJ

vinna saviour said...

Hahahaha Naija ooo una get mouth die

augustine muta said...

Nigerians mk una allow d guy talk him mind na

Eric Nesty aka LIB'S FINEST said...

He got wht he wanted@ cheap publicity

#FINEST

anita gold said...

Lol

anita gold said...

Lol

Anonymous said...

Blackface go and revive your career and be successful and stop accusing successful people up and down.

OLALEKAN IBRAHIM said...

Lmao, my naija pipu, baaChill! #SoHelpUsGod

Anonymous said...

LWKMDDDD OMG...NIGERIANS HAVE ZERO CHILLL!

Anonymous said...

Blackface stop being envious of successful people. Pray to God to be successful like them instead of threatening them with court cases.

Anonymous said...

Blackface stop being envious of successful people. Pray to God to be successful like them instead of threatening them with court cases.

ossyd2 osamede said...

Drama lol

Anonymous said...

After all d money and clothes 2 dey dash you.WORLD PEOPLE

Leonard Omotayo (Hormortaryo #Frosh) said...

This is the funniest thing I have heard in 2016. It's so ridiculous... BlackBelle, Nigerians have no chill at all. Blackface just wants us to know he still exists and what a better way to do it...

Chizoba Orjioke said...

I trust Nigerians Na. They won't just keep quiet.. Na 2face,Our man..

Linda I hv arrived, post my comment.

Teemah Salau said...

Dey r not nice!

samson adele said...

Blackface don hear wennnnnnnnnn

Austin Uche said...

But how is it that Blacface claims he writes all these beautiful songs and yet we have never seen on his albums, songs that are as beautifully written as the ones he claims to have written which people have been stealing?

daniela desmond said...

I feel its just ridiculous...tu face released that song not too long ago... Is this dude high on crack?

Bonita Bislam said...

Blackface thinks this his publicity stunt will work.Ill informed thinking

flexfelix said...

Omo Black face na everybody dey steal from you try steal from them now oga this is not how to stage a come back..




Abeg this Ogene tight like G-string
I sa la oku wepu lil wayne kpo udubonchi pammy

flexfelix said...

Black face don come again first was that he stole Africa queen from you and Now is #Letsomebodyloveyou oga u no go park one side instead of you to go and look for good manager that will manage your career well you here calling people tiff but I trust 2baba him no go even talk to you self na wizkid go table your matter very soon.




Black face matter still dey do push up for where 2BABA DEY....

udeh martha said...

He got wht he wanted@ cheap publicity

Anonymous said...

I pity him oo. Lmao

Black Belle said...

He isn't blackbelle

iWon Popular said...

Well many nigerians are so dumb..there is nothing wrong if someone speaks his mind.....you know say naija pple na like zombie follow follow..www.iwonpopular.com

Oluwa Bukola said...

Why is almost everyone attacking Black face? Fine Tu face has succeeded as an artist than him. But there's no fire without smoke. Let's just give him a benefit of the doubt. Tu baba is a matured artist, if his claim is true he may just settle him n he can move on. D only thing now is look fr solution n not being judgemental.




#Linda'spal

Nnenne George said...

Hitting on this helpless guy isn't fair at all.. Is it a crime to be down?! Plz u guys should chill mehnnn!!!

Anonymous said...

Y person go the insult legendary 2baba..de only legend alive. Where de voice wey blackface for cary sing dat kind song na

Anonymous said...

Again Haters Just Leaked Nude videos of Blac Chyna's Mum,
(please be 18+)

Anonymous said...

Again Haters Just Leaked Nude videos of Blac Chyna's Mum,
(please be 18+)

Luciana Chinda said...

Dis guy want us to notice him. But we will not *

Anonymous said...

Abeg blackface should go back to marykoko to gain popularity and stop ranting about 2baba stealing his songs after all marykoko is lag wannabe socialite with no real map claiming she sews ,wonder which fashion school she attended she should get a life Biko Mbok. Black face is calling you ooooo ok bye !

Anonymous said...

Abeg blackface should go back to marykoko to gain popularity and stop ranting about 2baba stealing his songs after all marykoko is lag wannabe socialite with no real map claiming she sews ,wonder which fashion school she attended she should get a life Biko Mbok. Black face is calling you ooooo ok bye !

Owakah I said...

seen

Anonymous said...

Intellectual property theft is a crime whether it's Vic O or 2baba that's involved. Being a good songwriter doesn't nessecarily make you a good singer or successful artiste. Having said this, I urge creatives to do what's right by copyrighting their materials as this goes a long way in protecting theft,as well,claims of theft can be valid. Its easy... Just go to the CAC website and get it done for a token!! God Bless NIGERIA.

Anonymous said...

Intellectual property theft is a crime whether it's Vic O or 2baba that's involved. Being a good songwriter doesn't nessecarily make you a good singer or successful artiste. Having said this, I urge creatives to do what's right by copyrighting their materials as this goes a long way in protecting theft,as well,claims of theft can be valid. Its easy... Just go to the CAC website and get it done for a token!! God Bless NIGERIA.

Eddy Ogbunambala said...

Sorry 🙏 for him

owakah (A.K.A. Innosometin) said...

NEXT

Anita Ukegbu said...

U know when someone gets broke, he or she starts to remember those that are owing dem

Di Mateo Xavie said...

Foolish Blackface..na only your song dem de thief

Vivian Reginalds said...

LOL Pardon him already y'all
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

Anonymous said...

hmm...blackface,blackbrain,blackmind....ur name is turning you(oruko nro e)i beg change that your name n stop hating a whole first son of Nigeria music industry,2Baba.No man can curse...a man talented n blessed by God.God pray for your own glory to shine this year...love u bro...but behave o

Victoria Oddiri said...

Black face lol. *Pray make baba God bless u* in Oritsefemi voice!! Lolz.


#Somebody must to love me tonyt!!!

dj banti said...

Enter your reply...love him

ayo mike said...

All of una wey dey support 2baba and wizkid stealing habit una don mad finish, so if blackface no get prove him 4 yarn? Mumu dem wey dey suport thieves bcos dem b famous thieves

Chidinma Chikata said...

lmao,Nigerians and their wicked mouth . Blackface should go and put his life in order biko,every time he will be claiming that somebody stole his song,

donald obi said...

Mazimum reaspect jah man blackface! Fire burn all dem evil doers. Dema run for cover jah arize. Wickedness ina babylon nation

Jamila Shaibu said...

What's happening to these artists 2016 ne???

Chidi Emma said...

Na na na na...Blackky lose it up!

Anonymous said...

@Blackface, Story 4 d gods !!
Yst it was Wizkid, 2day its 2Baba....haba Blackface na only I waka cme??!

On a serious,Black go bac 2d studio, wrk on urself & talent & u 'll blow in ur own site.....best wishes ahead

Madam D

Anonymous said...

@Blackface, Story 4 d gods !!
Yst it was Wizkid, 2day its 2Baba....haba Blackface na only u waka cme??!

On a serious,Black go bac 2d studio, wrk on urself & talent & u 'll blow in ur own site.....best wishes ahead

Madam D

Anonymous said...

@Blackface, Story 4 d gods !!
Yst it was Wizkid, 2day its 2Baba....haba Blackface na only u waka cme??!

On a serious note, Blackface, go bac 2d studio, wrk on urself & talent & u 'll blow in ur own rite.....best wishes ahead

Madam D

Anonymous said...

@Blackface, Story 4 d gods !!
Yst it was Wizkid, 2day its 2Baba....haba Blackface na only u waka cme??!

On a serious note, Blackface, go bac 2d studio, wrk on urself & talent & u 'll blow in ur own rite.....best wishes ahead

Madam D

Miriam Aguzie said...

He should kindly go back to Benue and help th up coming' there.#Lindangwanu#

ITz D KELV said...

Even HUMBLE SMITH stole Osinachi from BLACKFACE

Lilian Alloli said...

Old story. Blackface no dey tire. Abeg go sing better one then we go believe u

Jude Akinwole said...

Damn! Some of those comments are pure EVIL! Haaaa, make una pity am na! Imagine saying the song demands an higher IQ than he has! Jeez! Chai! #Evil #CantTakeThatO

Ikenna Ikoku said...

He shld stay there and be doing joints @blackface onye ala

Psalmuelle aka Samstone. said...

Lol. Naija pple wicked sha. See trolling.

#LIB ADDICT#

Anonymous said...

Chill people. They're brothers

Anonymous said...

hmm...blackface,blackbrain,blackmind....ur name is turning you(oruko nro e)i beg change that your name n stop hating a whole first son of Nigeria music industry,2Baba.No man can curse...a man talented n blessed by God.God pray for your own glory to shine this year...love u bro...but behave o

Mrs Malaprop said...

Funny story really

Akeem Tunde said...

Don't just go dere Mr. Blackface.. accusing tuface for stealing ur song might lead to losing ur lil twitter follower.. beware

sanrock said...

Every time them dey steal ur song....wey become hit track.....bt u never get hit track.....nd non of ur song be hit track....brother think na..

Egu Nneoma Elizabeth said...

U r a mugu/mofo. Okuko in love with money.

chizoba chinwuba said...

Black my advice to u is to make a career/business out of song writing @ least dat will fetch u some reasonable amount of cash dats if your claims are true..

babatutuba said...

BLACK FACE,YOU JUST DEY WRITE SONZ DE KEEP,YOU NOR DEY SING? DEM FORBID YOU TO SING? NNA NAWA FOR YOU OOO

Konisewu#Linda#Oshamo said...

Like seriously which voice Blackbelle oh sorry Blackface wan take sing " Let something Love you" is just like u asking DMX to sing All of me by John Legend lol smh#Konisewu#peleBFN

beauty said...

Hmmm..nonyepeace31@yahoo.com

Chizy Raky said...

I like TuBaba so well but what if Blackface was right? Well just saying...I don't easily take sides


-LIB PIKIN-

temitope faizat said...

Their problem

Ann Chetachukwu Ubah MD said...

Ok

Amir Freed said...

nice explanation here is another one twitter feed widget for blogger

3