Zenith Bank

Playzone

The MarketPlace

Mansard

Saturday, January 16, 2016

Lassa Fever: 2 die in Ondo state, 30 people quarantined

Two people have died in Ondo state following an outbreak of Lassa fever in the stat. 30 people who had contact with the victims when alive, have been quarantined in order to curtail any further spread.

The state Commissioner for Health, Dayo Adeyanju, and a team of health workers had since Wednesday been moving across the local governments of the state to raise awareness on the disease and educate residents on measures to check the outbreak. 

83 comments:

NewsEveryHour Blog said...

female corper Bisi Alade's hot sextape leaks [download]

ONYX linda ikeji first son GODWIN said...

Do we have a minister of health? How come nothing has been said bout how these diseases are getting contained??


Www.glowyshoes.com for amazing updates on shoes

Victor Kachi said...

Please visit my blog for blazing free browsing cheats and tech updates @ Entclass.com

Pearlie said...

I pray for their speedy recovery and containment too

dj banti said...

God help us

Eric Nesty aka LIB'S FINEST said...

Dis is getting serious oo, dear Lord pls save us from dis one ooo.


#FINEST

chioma jacinta said...

Hmmmm, short of words. #. It's well #

Adaobilinda her sexcellency said...

Not again... Pls this is becoming too much. rip

joshua james said...

It is really getting out of hand becoming scared now..Linda observe carefully

Anonymous said...

female corper Bisi Alade's hot sextape leaks [download]

Anonymous said...

OMG! This Woman Makes Millions Taking Pics of Men’s Penis (See Photo)

Vivian Reginalds said...

Hmmm
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

JAYZSBOSS said...

This no be joke ohv

paparazi said...

wow. this is getting serious.

Juliet Iwuno said...

God into thy hand I commit myself and my household. God help us all. Linda take note!

Samuel O Ogunyemi said...

#konisewu

Posh Queen said...

Ghen Ghen ghen!

Sandra Okeke said...

This is really escalating, God save us.

Sandraokeke45@gmail.com
Love you linda

goschi godwin said...

Oboy I don de fear o.

#PeopleMustAdjust

BiafraLand

Jenny Duby said...

Hmmm this laser fever is gradually turning to another thing o.

PROPHET BAAL.LINDA FUTURE HUSBAND said...

my state?
God punish devil and his candidates

Joy Nwachukwu said...

Lord help!

damba israel said...

Hmm it is getting stronger
Ope it does not reach delta




My view not urs!!!!

Garrett Coates said...

Nigeria is finished,this one will spread like fire,because,rats are everywhere in Naija,Even bush meats too,I pray it dont affect people i know,cuz i know its gonna be tougher than Ebola,Oyibo don come with this one again!

nwachokor victor said...

#HowCanWePreventAttack?

Obinna Onyenali said...

Keep safe, people; life has no duplicate. Keep your environment clean, leave no breeding space for rodents. Leave trash for LAWMA and pay your PSP bills. If we, by the grace of God, could overcome the Ebola scourge, we will soon overcome this.
Visit ObinnaOnyenali.com to be inspired, informed and educated.

Linda NwaGod said...

Dis is serious
Anoda ebola
God help us all
Linda dont take note!






# oneandonlynwa@gmail.com#
# oneandonlynwa@gmail.com#

Bonita Bislam said...

Jeez! This thing is getting serious.Something should be done fast.Some people who depend on rats as source of protein & those that live with rats as room mates should be careful

flexfelix said...

Every deases was a Hit back to back
From AIDs to Bird flu to Ebola
We still evercome them now lassa fever ti take Over we will still overcome this one na just matter of time and by the special Grace of Almighty God.
Iyalaya lassa fever better find your way out.





#Operation kill everyRat Activated
Clean environment ti take Over.

happy ejobe said...

Oo God was d course na?

Pesin Pikin said...

May God help us all...we can all combat this epidemic just as we did Ebola by working together and maintain good hygiene

tsalz c.e.o said...

na wa ooooo

Jamila Shaibu said...

Hmmmmmmmm Lord help us!

linda Last Born(IPHY) said...

Nawa ooooo.....
God Safe us.....

Adejoke fasasi said...

Omawa ga o



This Lassa is now killing Nigerians too.



Different kind of disease here and there.



Ya Allah please have mercy on us and expiate our sins. Aameen















#Hajia Mufliat

ed DREAMZ said...

a.k.a EDWIN CHINEDU AZUBUKO said...
.
Am nw officially scared of rats....
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

HECTOR EKITI said...

Nawa oo

Let's go Linda

HECTOR EKITI said...

Nawa oo

Let's go Linda

princess Stella said...

Lassa fever is spreading. The govt should take proactive steps in stopping d spread of this epidemic instead of releasing names of people they are witch-hunting everyday.

princess Stella said...

Lassa fever is spreading. The govt should take proactive steps in stopping d spread of this epidemic instead of releasing names of people they are witch-hunting everyday.

lilian chinomso said...

Not again. May God please protect Nigeria. Thanks to my mentor and sister linda.

Nolilgirl blog

Clement Sunday said...

Nawaa may God help us

sobanjo adebayo said...

Lassa fever; a demon in disguise!

NaijaDeltaBabe said...

Abeg o, mk e no reach here


...merited happiness

tosisochukwu said...

Hmmmmm! But the have dey cure nah





























!brightosman aka fake phyno .#gerarahere

merit edeki said...

Na wao

Emlizzy said...

God will see us through, this thing is spreading so fast. Rat is a major problem in Nigeria u see it almost in every home. God will help us

botty. said...

Enter your comment...nawa o God be with all my ondo state pple o and I pray dis tin stop b4 it reach anoda state.

uche ekwulugo said...

Issorite



AJ MAIN BOY...

#kokomistress# said...

Lord have mercy

Ogenah Boris said...

It keeps spreading. What is the government doing about this?

Damolia De Best said...

Mehnn this shit is really gettn serious oooo. May God help Us !!!



















*DEW*

Vincent Okechukwu said...

Nah waoh. From Ebola to lassa fever. God will help us.

OMIDAN ABBY said...

Eh God pls o. Info to lag is not far again hian!

Isabella Ikem said...

God help us. All these rats!!! It's operation kill all rats now

Curves said...

Lassa fever is not communicable. Those people they quarantined are just going to be eating free food. The doctors that quarantined them are olodo, where did they study medicine? Their vertifii and licences needs to be withdrawn

don snipes said...

God intervain

Nwariaku Munachi said...

It is well.

Anacom said...

#HANDWASHINGCONTINUES#

Adesanya Richards said...

Our commissioner is working tirelessly, he ws in my local govt too.

funkecrown05@gmail.com said...

Hmmmmmm God help us, peeps let's try n keep our environment clean n also make sure we cover our cooked n uncooked food properly. It's well

Fabu Lous said...

Gosh. Help us o lord.

Francissub said...

God help us

pretty girl said...

Ewohhh! God have mercy on us in this country,Ebola left lassa fever came

Anonymous said...

This thing is really spreading Government needs to act fast

temitope faizat said...

Eh eh Lord have mercy

Ichebi Christian said...

Buhari is yet to say a thing

Linda's pearl said...

Lord help us from dis plenty gist

Uzo said...

Na this one them send come again. Biko nu

Joy said...

God have mercy.... Lord have mercy

eunymz said...

Nawaoh

MZ EUEU

Ocheje Douglas Oyife said...

This is getting serious than i thought. The ministry of health should declare a state of emergency on laser.



@High Tower

samson adele said...

Pls help us Almighty GOD!

Anonymous said...

We have a Heath emergency, please don't play the " body language card" , do something our dear government.

Charles Okafor said...

Choi... GOD pls save us...














Enugu's second shoe designer

joseph zacks said...

last year was ebola dis year lassa oh God save us on dis earth ooo(God bless nigeria)

Anonymous said...

Mumu bizzy bodiii

Eddy Ogbunambala said...

God have mercy on us

Chizoba Orjioke said...

It's now Lassa fever, before Na Ebola. OK o. We go survive am too.

Linda I hv arrived, post my comment.

Chizoba Orjioke said...

How can you hv heard anything on it when u are always here on Lib looking for money. How many times u dey watch news or hv u picked up a newspaper of recent?

Linda I hv arrived, post my comment.

Oluwa Bukola said...

God save us o, especially we wey dey enter hospital anyhow. #Linda'spal

izy 2 nv said...

MEHNNNN SEEMS LIKE DIS THING IS GETTING REALLY SERIOUS. GOD PLZ END DIS EPIDEMIC

Angel Makiz said...

seen....angelmakiz@yahoo.com