Zenith Bank

Playzone

The MarketPlace

Mansard

Tuesday, January 5, 2016

Justin Bieber steps out in corn rows


He shared this photo on his page saying his girlfriend made him do it.  He wrote:

139 comments:

Mr RSUST said...

This boy sha...I remembered when he sang Baby #ArĂ³

ONYX linda ikeji first son GODWIN said...

Awww...young love,so adorable **driea tear*

SHORTEST DUDE said...

Funny cow

Davido's driver said...

Weirdo!

Starboy Wizkeed said...

Fits him na




#LibGotMeUpAllNight

Anonymous said...

SHOCKING! 14year Old SS3 Student Photos Xposed By Boyfriend [PHOTO]

Nnenne George said...

Linda plz stop wasting time is releasing comments on your blog. Thanks

Ngene Olivia said...

Good for him



















#iT wiLL oNLy gEt beTTer
#iT mUsT eNd iN prAise

Vivian Reginalds said...

Uglyy
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

Di Mateo Xavie said...

seen...nice tho

WeALTHY ChIC said...

Good morning Linda. U re up already and blogging.

Babylawyer. said...

Lol, I love the douche aspect. Still cute though.

@Lindaikeji No. I FAN

Peace Alfred said...

Thier bottle of kunu drink

Sandra Okeke said...

Lol, looks good on him though.

Sandraokeke45@gmail.com
Love you linda

NaijaDeltaBabe said...

His cup of garri


... Merited happiness

ella john said...

Nice

KELVIN OBIECHIE said...

He still look cool





~Make I go drink one bottle of beer~

Tyokever joy said...

He is in love...Linda show us your boyfriend

agun tina said...

Hmmmm

livingstone chibuike said...

Dats ur business Mr man

princess Stella said...

Hehehehehehehehe!

Gentle Prince said...

He is not looking bad though.

Gift Adene said...

lol...... him fine sha..

pls visit my Blog AdeneGift's Blog

Lola Williams said...

Things you do for love, including stupid stuffs.

Chukwuananti Ufoh said...

Whatever. Hey y'all Jesus is coming soon. Repent and turn to God. Time is running out

Dammy Grace said...

Good for him

aunty linda Enter your comment...

kingsareborn2rule said...

Enter your comment...Seen ututu OMA Linda







#Haveyouprayedfornigeriatoday

fresh presh said...

fresh presh says, things you do because of your girlfriend

chiamogu ijeoma said...

Ok oo slimmy

JENNY IKEJI said...

Good for him.

tosisochukwu said...

Yes! Dat is power of a woman



































!brightosman aka fake phyno .#gerarahere

Eddy Ogbunambala said...

Lol he is not looking bad

iamkyno743@gmail.com (what is Linda Ikeji's native name)? said...

Awww..He doesn't like it but did it bcos she wanted him to #ThingsWeDoForLove . It looks good on him though

syl 101 said...

good for him

Ayo ekos said...

Good for him.lindas last born

Ivy Godspower said...

Hmmmm ok



PEPSI ADDICT

charles obaze said...

Not bad

Farah Oputa said...

Issokai

warri mercyjohnson said...

Mtcheww
Nonsense. How is this news.

MamaCee said...

Compliments of the Season Libers. I wish to let you know that I got laid off for no reason yesterday. I ll be very grateful for info on job openings. Government or private.
Mail me on mamacee4cee@gmail.com
Thanks a bunch.

mel20 said...

How nice...

Nwariaku Munachi said...

Whoemcornrowsdonhelp?

Adejoke fasasi said...

Corn roll ko banana roll ni.
Like i care.









#Hajia Mufliat

SENSATIONAL PURITY said...

SEEN

Timothy Nelson said...

Awww.. That's good










#WhoshouldItell

#Meetdrealpresh# said...

It makm sense, u dnt Ave 2 loose it.#Mofo#

Bonita Bislam said...

The boy is still but a boy!

Attah Andrew Attah said...

the black babe standing nex to him is damn hot...

Adenike Bamigboye said...

We don hear u

Maxwell Akalonu said...

Fits him..happy he acknowledged her as his girlfriend.. She got hope

Anastacia nwankwo said...

Wahever..
Cute tho


Lindaz in-law(my brother's wife)

Sharon Luke said...

Nothing special about them

Mayberry said...

He plate of rice & smoked fish

Bethany said...

Whether na him mama make am do am dats his business, mine is


Lindodo's post

Wilheminna Moses said...

See em big head

ogo said...

These kids sef just like baby Davido Bieber blames the girl

Pearlie said...

Who ask you? Mtcheww

STERN said...

Let me see a closer view

Abe Tolu said...

Good for him

wumzy said...

Ok,for years have been on dis blog but now I must chop money too. I just dey fear insult.

TheRealAkon said...

Justin Beiber is a huge Talent.

Natasha Brown said...

So they're really dating finally #thickness

Kate Ubochi said...

Good morning all. Abeg this one no be news.

Eberechi Maryann said...

Where is Christie Benjamin hv not seen her on this blog 4 sometime!
#PROUDLYDIEHARDKARDASHIANFAN#

Kingsly Anyaegbu said...

Girlfriend always make u do some stupid tinz!








#linda give me 1bo#

Kingsly Anyaegbu said...

Girlfriend always make u do some stupid tinz!








#linda give me 1bo#

Funso Samuel said...

It look great on him. Maybe he should rock it for sometime.




It is well

Davidos wifey said...

Good for him

letom ngia said...

dis Girl will ruin him. watch her get pregnant and claim baby mama ryts. #lindaitsurboy

Teemah Salau said...

Lol. Nice

Dinma Peace said...

Lol

Clement Sunday said...

Cool

daniela desmond said...

I think its cool...I like men that weave corn rows, he must really love her, I still believe he and Selena will get back together..

Dominic Okeke said...

WHO CAN HELP ME GET ACROSS TO LINDA??

Paul Ocheke said...

Doesn't look goo on him... Double your hustle

Ceoka said...

Okay

Somadina Obi said...

It actually looked good on him, I think he has too many tattoes, they kinda make him look dirty

Victor Kachi said...

Please visit my tech blog for blazing free browsing cheats and tech updates @ Entclass.com

Bridget Abanum said...

Hahahaha, can't just stop laughing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
% LINDA Your Greatest Fan%

Bibian Obunse said...

His choice...

Next Rated said...

Ok

Juliet Iwuno said...

Na dem sabi biko. I no fit for small pikin talk. Linda take note!

doraDora said...

I hope d gal hez trynna make jealous is truly getting jealous. #investingForNextGiveaway

Bombz Khalifa said...

Linda what weed do u smoke today........
#Posting and deleting

Victor Ogbuja said...

Enter your comment...why would a boy jst stay nd strt making his hair....SMH STUPID AMERICANS

Debbie Chelsea said...

Things u do for love

ogbonna george said...

Racist talk. End time boy

Babylawyer. said...

Cool.

@Lindaikeji No. I FAN

fee fee said...

i love justin with selena abeg

Anonymous said...

Whose business?

Emmy Blu Modesto said...

Fresh boy. I can be gay for u

GHOSTFACE said...

confused nigga

Ugochi Ocheze said...

It suits him.

Vivian Osigwe said...

Looks good on him.

LAURAAUJ KAHI said...

not bad.

precious uche said...

Wateva pleases u.

eunymz said...

One day she will make I pee on yourself

MZ EUEU

christie benjamin said...

Anything u do JB is absolutely awesome to me...u may hate it but i luv it!

Dafizy Flamezy said...

Looks gud on him. #IamMe

Nobel J. said...

Enter your comment... toh mk I cry

LINDA BF... said...

Ball on! Nothing wey money no fit do!

benneth Enwerem said...

Oga drop hit song abeg...
#sips ORijiN#

LINDA BF... said...

Rich boy

favour ezeh said...

Anuty linda tell him to park well pls #Abi#

Anjorin Aderonke said...

Enjoy life dear, looks good on him

Anonymous said...

Girl Billy Boy.
Just needs a knife between the legs and we can take a ride.

debby tiles said...

Looks good on him

debby tiles said...

Looks good on him

debby tiles said...

Good on him

moxxy said...

Stop hating favour. I'll do anything for my bae. linda take note.

Debo Bello said...

Crazy dude,it rily looks good on him. Linda watchout

phina said...

Justin dats actually nice ..

BEAUTIFUL9JADELTA said...

BEAUTIFUL9JADELTABABE.. Abeg make him park well joor Hmmm anyway me am Justsayingmaownohh via ma LATEST TECNO F7.
@lindaikeji d lindus am still waiting ohh

phina said...

Justin dats actually nice ..

phina 101 said...

OK.... next

Chiisunshine(carolips) said...

Who cares

merit edeki said...

M beginning to admire dis couple....

Francissub said...

Seen

temitope faizat said...

Good for him

Ogbewe Godfrey said...

Great guy.

valeria isaac said...

Nice.. It will all end in baby mama

Ogbonna Chinyere said...

SEEN *GBAM*

merit edeki said...

M beginning to admire dis couple.

Joan erakpemi said...

Still looks good

humbletrizzy said...

he cucuma fit am sha. #tylerperry's twin

Roland Walter said...

Justin is in love. Nice one for respecting her wish.

emmanuella onwudinjo said...

hmmmmm!

emmanuella onwudinjo said...

hu is dat black shit?Hmmmmmmm!

Ngozi Kalu said...

Hian to release comment on ha blog na force?



Buhari pls increase nysc allawee

Angel Makiz said...

your 2016 resolution..gud luck...angelmakiz@yahoo.com

Bethel Ekemita said...


Please visit my blog bettykrislav.blogspot.com and kindly subscribe

Bethel Ekemita said...


Please visit my blog bettykrislav.blogspot.com and kindly subscribe

lilian chinomso said...

Huh!!

Pesin Pikin said...

Not bad for a change I must say

JAYZSBOSS said...

It looks good on him

azeez adeola said...

Enter your comment...
Lol.....n

Godwin Oseezy said...

Seems cool......






Wild flowers!

Benedicta Emmanuel said...

Okay...
"NeVeR SaY NeVeR"

izy 2 nv said...

AND HOW DIS TAKE AFFECT ME OO LINDOO