Kanye calls on fans to boycott Louis Vuitton after the company's VP snubbed him | Welcome to Linda Ikeji's Blog

Amstel

Tuesday, 26 November 2013

Kanye calls on fans to boycott Louis Vuitton after the company's VP snubbed him

Kanye West is mad that the Vice President of Louis Vuitton (pictured left) snubbed him & has asked his fans to boycott the giant fashion brand. Yeah right, Kanye!

Explaining what happened during a radio interview yesterday, Kanye said LV vice-president Yves Carcelle refused to meet with him recently in Paris when he made a request to see him.
"I was made for this moment. What happened was while I was out in Paris I wanted to meet with the head of Louis Vuitton, he said I don't understand why we need to meet with you. 'I said, "let me explain to you why you need to meet with me."
'Everybody in New York City right now don't buy any Louis Vuitton until after January.
Referring to the LV boss Kanye said 'Now do you want to meet with me? Now do you want to meet with me? Influence. They think that I don't realise my power.'
Lol, Kanye! No be only boycott, na girlcott. But Mr Carcelle used to hang out with Kanye, I wonder what happened? Hmmm. But would the LV boss have turned Jay Z down? Just asking! *runsaway*

114 comments:

BONARIO NNAGS said...

Kanye sorry they don't want to KEEPUP with you anylonger,thats what happens when u keepingup with the Kardashians.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Rough Diamond said...

Kanye no serious o! Lol
Wetin concern us if them snub u?
Na u make my money for me @kanye?

ebimor said...

Nah he wouldn't hv @ all kanye rep do low na,pele kanye

jaybeyblu said...

LMAO! him never start, Mr. Kardashian. what fans? E! pls stop deceiving this man. dude was in London this summer and couldn't even sell out. hisssss. down down down the drain u go with ur new family. snap out of it dude!

McQ said...

Its beginning to kick in. Kanye is loosing his mind asking for a boycott of not just any brand but LV.

iyalaje said...

Kanye pls go away already! Your day of recokning is so frigging near. Like that annoying fly that refuses to go away

Anonymous said...

I AINT WEARING MY LV COS THE LV DON SAID SO.... Admit it; this was one of the niccas dat exposed u guys to that shiii.... Don't form you knew about it before - just as whitney exposed lots of ladies to Tiffany.

You see guys with mortgage on their mama's house still decked up on LV. Cos of rap songs that echo it in your brain. Just like Versace in 2013 - its made a ton of money cos of rappers like drake, Swizz beat, Tiger and others - the designer as been around since forever but cause they sing about it and wear it - they make it cool and everyone is putting it on. SO yes; he as the "power" ....

donnyperry said...

Kanye is a mad man.Who does he think he is??dis news dey vex me sef,dis Idiot is beginning 2 lose it oh.Which influence has he got sef??i trust 'Americans' dey will so ignore him.Louis Vuitton will so enjoy patronage like never before.

Anonymous said...

nah.,he wuldnt dare

Idahosa Osayemwen said...

Kanye's gradually becoming USELESS!!!!

@Bobo_Edo

DEJI OLATUNDE said...

Turn jay z down ke they no born am.

Beautifulll said...

Linda Kim happened!*runsaway*

DEJI OLATUNDE said...

Jay z is bigger than kayen nah, west wahala gon is 2 much.

Tunde A said...

Only in New York.. I bet if you have 10000 fans in NY.

Fammie said...

I trust loyal fans to adhere..

cherry love said...

Kanye west na be force

Anonymous said...

See his face like boycott!!

YMCMB said...

Kanye really needs help before it get worse

Anonymous said...

Who turns Jay Z down? I mean, even obama wudn't dare...*JIGA*HOVA*! #doctorbobby

Anonymous said...

Kanye is just stupid, wit hez fat cheeks *mtchew*

Anonymous said...

Ah ah ah ah ah Kanye this must be the best joke of the end of year...fans to boycott LV...for what? Becoz you said so??? Btw who do you think you are? Which kind yeye influence do you have??? Lolzzz stupid idiotic frog #MumuOfLife

Qlatifah said...

Kanye abeg go sit down joor, make we hear word.

Anonymous said...

Why wuld any top excutive wna meet with dis classless, disrespectful idiot! We dnt get him! All he does z contradict himself, wasn't he up until dis year a slave to d louis V brand? Even nicknaming himself Louis V Don! Fucker like him! Sit down girlfriend, kim k's lil bitch! All he does is embarrass himself now! Rehab in 1, 2, 3.... Months!

Anonymous said...

JayZ or Kanye???

kimiphibia said...

Story! Me that is saving money to buy myself an LV bag this Xmas. We go mancott join sef.

jeneviv Emma said...

They must b sumtin behind it jare,Next pls

cocoz said...

this kanye is a big fool with his by-force acclaimed fame!!!you think the loyalty of customers with LV that have stayed for years can compare with ur trashy fans?go and sit down and marry ur kardashian coz thats the only fame you are gonna get.
*sighs and continues my work

Peez said...

What kinda influence does dis one think he has? #mtchewwwww. He's seriously delusional to think people would do as he has said. Nonsense and ingredient.

Anonymous said...

Kanye west's arrogance is appauling....big FOOLLLLL..NO ...BIG FOWLLLLL IDIATTTT

Frances Amaechi said...

Kanye is just being being arrogant and childish.....So pple shud boycott LV cos he snubbed u. it still won't stop me from buying my LV bag *tongue out*

Frances Amaechi said...

If he thinks he has more influence than LV then he's the greatest joker

Mich said...

You would be shocked at how much influence Kanye actually wields.
Don't believe me? Who do you think gave LV the much publicity it enjoys amongst rich black folks in the US and Canada? It was Kanye who started the whole "Louis Vuitton don" campaign in his sophomore album and gave LV a whole new kinda buzz/hype amongst urban folks.
Why do you think he got to design a special LV sneakers for that fall/winter fashion season? That was a way of them thanking him.
The thing here is,Kanye is mad cos he had expected that Yves Carcelle would assist him with his fashion line but alas...one good turn in the fashion industry means something else.
Look at the buzz Kanye gave Givenchy huge prints tee shirts,see how he single handedly brought back tuscan leather pants and kilts,look what he did with his Nike shoe deal...he's about signing with Adidas for the new Yeezy sneakers.
You Can't deny that dude is highly influencial and his call for a boycott is likely gonna have an effect on LV sales same way his campaign for them in 2005-2008 did.
And about them turning down Jay-Z,well Miss Blogger,Jigga won't even reach out to LV in the first place cos LV is a subsidiary of something bigger(LVMH). Jigga signs deals with Barney's,Hublot,Ace of Spades,etc.
PS who still buys LV bags anyways? Only people with a 2008 fashin tit bits!

Anonymous said...

Kanye feels like he's so into fashion but his style is wack. Biko LV boss no mind am o, nonsense. Boycott indeed.

chinasa ukaegbu said...

Boycott? Who died and made you martin-luther king?

Alexandra Ada said...

Wetin dis one dey say, Make I just get money , I go buy enough LV bags and shoes

PC's heir said...

This guy loves the attention that her is getting.Tunde Ednut,see Kanye diss

PC's heir said...

This Kanye guy is desperate for attention even if it is for the wrong reasons.I guess the Kardashian effect is cathing up with him

Anonymous said...

Its such a shame that a lot of Nigerians don't even understand how this works. Kanye is right,he helped LV with their sales and now they betrayee him when he needed them.

Omotayo Alli-Hakeem said...

You must be a fadhionista

Anonymous said...

So far the most sensible comment,people just talking shit without doing any research.kanye was betrayed by LV,the deal was to give him the support he needs for his own line but they dissapointed him hence his outburst but libers have no clue so they chat shit as usual.smh.

Anonymous said...

Nigerians are very shallow I swear.kanye has every right to be mad after what LV did to him.

Anonymous said...

pls tell him to go back to that Babalawo and tell him that the jazz did not work

Anonymous said...

My dear pls tell them , its ppl dat don't understand music dat won't know dat kanye west is one of d biggest influences in hiphop and fashion industry, d outside knows dis already but dumb nigerians won't understand all bcos dey see him wit d girl everyone loves to hate kim k, he is more influencial dan jigga nd yes am a jigga fan let's remove being biased, it wud so tell on LV mark dis

Anonymous said...

Your analysis is totally wrong. Just watch and see as LVv sales will skyrocket. Or haven't u heard that Kanye's popularity has been on the decline since he started going out with Kim?

APHRODITE said...

He used to be influential, nd yea if it was d "Old" kanye maybe it wud av worked, nt now dt he's hooked up wit dt "BlackDick Hopper" Now I think stupidity is contagious, I knw kanye is a lil bit retarded, but ever since he hooked up wit Kim, he is now even More, disgustingly Retarded, lyk does he even think b4 he talks? Wit dt wired jaw of his! Pls kanye u can lyk to be d fourth fish in Titus, nobody cares! Dumbskull!

Anonymous said...

West just wants to captivate public attention, afterall Kimye now have a fashion line n wanted a fashion collabo. He just flags his trouble everywhere he goes

Anonymous said...

Ode kanye,he thinks he has oprah's influence wen she told blacks not 2 buy tommy den becos d guy said tommy is not for black people... Wat is kanye's reason n who d hell is he,hisssss.

Anonymous said...

Kool,u really r well informed...me likey..

Amanda said...

@mich I am glad dia is one person on here who understands the whole scenario.
And LV is so 2009,their bags don't sell as much as they used to,only people with no idea of latest trends still go crazy over LV

Anonymous said...

Hun hun honey....lmao

ONYX GODWIN said...

Lol, Dats wat I call levels.... See ditching sha,not everybody ain't gonna lick ur black ass

Anonymous said...

Uncle Kanye, I respect your talent, I really do, but the way you handle bad circumstances tho... U be acting up like a teenager. Just saying. DatShortBoi

Anonymous said...

Kanye is a delutionist!

Is Kim K Getting Older Or Younger???

Priceless said...

Nobody will stop buying LV because Kanye says so. The boss of LV has his reasons and he should be respected for that. He won't refuse to see JayZ not because of his influence but because JayZ has a better and mature and less controversial attitude. Kanye West is just a cocky egotistical idiot.

Anonymous said...

See what you r typing sef, moron

Anonymous said...

You are well informed so I don't need to add more.linda do educate/update yourself so you can further pass in what you acquire to your readers.kanye is to LV what beckam means to Armani

ONYX GODWIN said...

Ouch,,, dz z wat I call levels, see ditching sha,,, n he had 2 fire back by saying fans shudnt by lv, low come back

Philip Okiche said...

Lols. Kanye can be so full of himself.

Anonymous said...

LMFAO you see now that this man's head is not correct? First of all, how many fans can afford LV? Aren't they average Americans, many of them from the hood? Secondly the arrogance on this man is just unbelievable. Please I need updates on this saga 8 story.

Ultimate Football Forum said...

That nice

Anonymous said...

No problem babe u can still buy yours o, he's only talking to his fans that buys original LV Lmao

Anonymous said...

Thank u,all of dem insulting him are looking 4 guiseppe shoes 2 buy and wearing leather outfits and saying wat influence does kanye have

Anonymous said...

I got an idea, why dont kanye do that video with kims ass in his face while he drives barefooted.lol, jackass niggr!

Anonymous said...

I got an idea, why dont kanye do that video with kims ass in his face while he drives barefooted.lol, jackass niggr!

EveBabs said...

See this Mumu o! Ode! "They think I don't realise my Power" so full of himself ode! Which power? Huh? When he acts and talks like a 10 year old fish brain

Nonso said...

Ok Kanye I dn hear *continues washing*

Anonymous said...

Kanye's influence has fallen since he started dating Kim, so he should shut it! who will listen to him, heis tours are getting cancelled cos of poor ticket sales.
Funny enough, I feel this dude is mentally unstable

Apple said...

Boycott kor boycott ni! Wetin concern me and you Kanye? Mtcheew.

Anonymous said...

Can't believe this man. He's beginning to make a fool of himself.


Rushel

jaybeyblu said...

Na emotional relationship? Betrayed him ke?!Kanye isn't d same person he was, lost a lot of followership. These people are after their biz and he obviously isn't a right fit anymore. He has done his bit, and got paid for it. Win-win. Make him rest now

Anonymous said...

Who is LV without a kanye/blackman.they think they hv hit.its only their fake LV that sells in china n Nigeria.lets c if that'll pay your rent.white men can't do shit hits without black patronage.all they good for Is wholesale stuff.

Anonymous said...

Lol!

Anonymous said...

Linda you are meant to know by now that kanye has a bigger say in the fashion world than jay,go and look at his(kanyes) resume to confirm.....get off jays di**

Gen.shun said...

E be like sey u smoke grass b4 u drop ur comment here.

Anonymous said...

Most of the ppl here talking haven't or are struggling to pay their rent but have all the confidence to Sit and type bullshit about a man that has millions sitting around in his account......smh solve ur problems first before talking about another mans issues, I'm just saying
Food4thought

Anonymous said...

Smart comment....leave all these dumb a** ppl to be talking crap

Anonymous said...

Pls I want to know how useful u are.....lol ppl be talking trash on this website gtfoh

Anonymous said...

Wat u mean by turn jay z down ke? Ppl like you are followers not leaders....jay z groupie

Anonymous said...

So cause linda ikeji got her dis weiredstory dat kanye's popularity dropped cus of kim and most nigerians believe dis BS... Pls wake up guyz kim is so popular and so getting paid so pls stop hating on her and her fam...dis is just d case of being ungrateful to kanye frm LV... Some LIBloggers are too shallow and daft for my liken dier coments are always influenced by anoda daft jist or comments

Wande said...

Nice one Bonario...

Anonymous said...

Hahahahhaahahahahahahahhhaahahahahhahaahahahahahahahahaha! Eiyaaaa! U neva see nke to biati no be onle boycott! Mother, father, sista $ broda cott nko! D beginig of end of kanye west

Anonymous said...

From china right? Gtfoh

Anonymous said...

Ohhh kill em

Wande said...

Hahahahaha, Anon 2:18 be bursting my brains

Anonymous said...

Don't tell us what to do!Havnt bought another LV since the last time I went to France,if I have to, I WILL!

Anonymous said...

U are such a retard lol

Anonymous said...

Mr Deji, Kanyes name is clearly written on the title and you still can't spell it smh

Priceless said...

Nigerians can be so ignorant. Most of the people that buy LV are elite. Most of them are socialites in Manhattan or business people or fashionistas in fashion capitals. Please what influence does Kanye wield in those areas??? People won't stop buying products that have been existing before Kanye became famous because he says so.

Anonymous said...

Excuse me that is because the blackbman is weak minded and just follows fashion fad instead of creating their own business. Louis vuitton has been established since 1845 you thunk if black pple stop buying they woukd quench? As for those saying LV is old school it just proves the point that most blacks are consumers and lack self worth so they just go with what is reigning instead of establishing their business. If Kanye is so good he should work hard and start his own line without needing their help. Afterall some of our Local Nigerian dedigners are making a name for themselves internationally

Anonymous said...

@Anon 4:06pm you have to be joking with that question. You are nt even ashamed. LV has been around fr years. Why cant the black man create their own businesss ehy do they have to wait for the white man?

Anonymous said...

Don't worry the blogger and half her followers dint have DSTV back den.. Kanye myt be making a rat ass of himself at the moment, but he changed a lot of fashion for black people. If not our men would still be looking like Tupac with FUBUs and baggies. Aldoe I don't know how significant this threat will be, cos man don old.. But Kanye is a fashion god in hip hop and he was used by LV and so many odas to push their brands down our throats

Anonymous said...

LV? Kanye must be out of his mind. I've already saved up money to buy me some LV for the Holiday

hilary obiorah said...

By the time Kanye realizes how far rep his has fallen, he will be groveling with pigs.

Anonymous said...

Kanye should give up already,he aint worth a pinch of boycott. Who does he think he is,MLK or black Jesus?

Anonymous said...

Linda why do you hate kim and kanye...you always praise people you like... don't care if u post or not...thumbs down

ZeeZee said...

Kanye - do you not know that sometimes you will have to get a NO? You're acting like a young one. Sometimes you will hear the word NO just know what to do afterwards!!! You are not Jesus you cannot make a new world order #sit!!! If you dislike them don't campaign for others to dislike them.. Know now you are not the most important person in the world

PC's heir said...

Call your father a moron when you see him

Anonymous said...

I agree my sista

Dlapikin said...

Mr Carcelle has better use for his time. If i were him too i would ask why do you want to meet with me?

Anonymous said...

LOL at Kanye West Fans trying to sound enlightened and intelligent..smh..........I love Kanyes passion and his ability to dream big but he and his fans are ignorant.

Most of these designer houses have been around since the 1800s...before Kanye was born so what makes you guys think they would be affected?

The black man is normally very insecure ......why is it that when these Rappers get little change they start screaming designers?...Kanye called himself the LV Don and they gave him endorsements to reach a market because they know the Black man is a consumer race!.. we only know how to buy but not build.......

Most of these rappers have started rapping about versace and their follow follow and ignorant fans would rush out to buy...

In JayZ new album he names a song 'Tom Ford' why?

Most of these rappers praise these designers because they feel like they are nothing without the approval of the white man and because black people are normally sheep they would go out and buy a designer brand because JayZ or Kanye West said so.........

these white designers dont care for us but yet all the rappers and their sheep would praise them..

Now we are forming boycott...how many of you support black designers? how many of you supported JayZ Roocawear?...How many support our Nigerian designers?...the black man wont support their own but would buy anything white, then when the white man is done with us we start crying foul and saying how powerful we are..smh......Kanye has the passion and money he can build his brand and be successful but he is insecure and wants to be accepted by the white Elite.....


As far as the real wealthy whites and blacks are concerned and not all these Noveau riche that like making noise,Kanye rants would have no effects....

Anonymous said...

Lol

Anonymous said...

Mr. Carcell was like, "Kanye, please do "north west"my time" hehehe. *runs behind linda*. Baybee.

Anonymous said...

Lmaoo *as I load my wallet and sunglasses into my LV bag to go out*.

Anonymous said...

Mr man. FYI, na only your staff you go tell that one o. They will still buy it and simply not wear it to work. Stop acting like an unintelligent kid.

Vivipedia said...

That is ur personal idiosyncrasy man. I hav my choice

bricks said...

@ mich... chop knuckle. its good to know that some Nigerians are i tune with not just music but the whole way it connects with multi-million dollar movements !well said.. a lot of peeps just open their mouth and talk.am not a fan of Kanye but the dude had some influence in the urban fashion movement in the last 2 years. now everyone is sweating in leather T shirts (fake and original ) cos of k yeezy!. dude got clout!!

Lisa said...

That is why he would never attain the status of the likes of Jay Z or Diddy. Because someone turns you down, you act like a child. It is probably why they refused to meet with him. Highly unprofessional.

Anonymous said...

Kanye - that is called a social snub. He is worried that you will bring down his level. Oh yes, na levels talking. So lemme say it this way - STOP RUNNING YA MOUTH and make yourself scarce. Scarcity breeds value. Don't ask me how but it works ALL DA TIME!!! Now, I am in NY - why the fuck should I boycott LV because of you? What have you done for me lately - NO YOU HAVE NO INFLUENCE, AIGHT. Next - why till January? Why not forever? Because you hope to prove a point by january and work your way into LV coffers. Boy, may I ask - will you share the loot with the boycotters? Shit ass pompous asshole.

Deo Duce said...

Kayne west looolzzzzz, boycott LV because of you, dude , get your acts together and even kings and presidents would come looking for you, getting married to a porn actress limits your integrity status and responsible peeps would avoid you like plague bro, am been sincere

Anonymous said...

Kanye, even your girlfriend Kim in her vanity won't 'Mamacott' abi nah boycott Loiu Vittion. Get your head outta your ass

Anonymous said...

how many of you rocked a real LV product??I'm sure linda don't own a real LV product if she does she should post the serial number lets google it.

Mayborn said...

yeye,blasphemer...this just the beginning...its downhill.

Anonymous said...

Stamped AnD SealeD.No more comments.

Mary Hurley said...

The latest and most bags here
http://lv.lllbag.com/

Recent Posts